45 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
455,78
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
455,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
518,64
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
518,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW012
226,23
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
226,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: With collector flap
Rozwiń więcej danych
314,79
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
314,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV006
340,13
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
340,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300007
Numer komponentu: 123-00-007
312,70
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
312,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21825
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
412,98
zł/szt.
Kraków: pt. 02.01
U ciebie: pt. 02.01
412,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
263,78
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
263,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV105268
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Urządzenie sterujące: Ze zintegrowanym czujnikiem dla zasobnika paliwa
Rozwiń więcej danych
1 229,68
zł/szt.
Kraków: pt. 02.01
U ciebie: pt. 02.01
1 229,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Ilość biegunów: 5
362,38
zł/szt.
Kraków: pt. 02.01
U ciebie: pt. 02.01
362,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV008
311,67
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
311,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99591803001
158,16
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
158,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170280
288,77
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
288,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21815
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elementem nastawczym, z uszczelnieniami
366,08
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
366,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9174JPN
Ilość biegunów: 5
277,94
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
277,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW015
208,14
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
208,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12301001
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Rozwiń więcej danych
205,76
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
205,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
61,56
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
61,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR556303A
Ilość połączeń: 5
440,55
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89601
670,88
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
670,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF PLUS. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF PLUS może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF PLUS, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF PLUS może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF PLUS. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.