29 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
75,54
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
75,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYENKVW005
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ilość biegunów: 5
249,65
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
249,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2100076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia
588,41
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
588,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
940,04
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
940,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
69,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
69,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21801
349,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
349,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21821
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
672,80
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
672,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21829
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
254,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
254,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21841
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elementu nastawczego
416,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
416,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
496,11
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
496,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV040
315,13
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
315,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ44231675901
268,92
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
268,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
123,13
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
123,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21802
210,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
210,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
105,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
105,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX170280
291,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
291,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAMG96005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
321,13
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
321,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP115825
Ilość biegunów: 3
223,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
223,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV061
480,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
480,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21815
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elementem nastawczym, z uszczelnieniami
366,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
366,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW POLO. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW POLO może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW POLO, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW POLO może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW POLO. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.