Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW TOUAREG I

48 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NTY
MAXGEAR
SKV
ABAKUS
METZGER
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
JPN
MEAT & DORIA
YSPARTS
PIERBURG
AIC
Nastawnik klap kolektora ssącego PIERBURG 7.06870.01.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

464,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

464,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

184,25

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

184,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego AIC 58363

Strona zabudowy: Z lewej, z prawej

Tryb pracy: Elektroniczny

746,39

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

746,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

287,61

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

287,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-00-010

Strona zabudowy: Z lewej

193,34

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

193,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21806

Strona zabudowy: Z prawej

Parzyste numery artykułów: Drm21805

397,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

397,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ABAKUS 123-00-011

Strona zabudowy: Z prawej

214,48

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

214,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący MEAT & DORIA 89367

Strona zabudowy: Z lewej

471,86

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

471,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący YSPARTS YS-IM3035R

Strona zabudowy: Z prawej

216,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

216,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

296,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

296,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego JPN 75E9172-JPN

Tryb pracy: Elektroniczny

281,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

281,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolektor ssący TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.14.261

Dla numeru oe: 059 129 712 bq

306,33

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

306,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 17-0288

Strona zabudowy: Z lewej

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

186,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

186,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
MAXGEAR 58-0140

Tryb pracy: Elektroniczny

368,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

368,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego ERA 556128

Ilość połączeń: 4

1 064,02

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

1 064,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
JPN 75E9175-JPN

JPN 75E9175-JPN

JPN75E9175JPN

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość połączeń: 4

476,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

476,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego MEAT & DORIA 89119E

Jakość: Equivalent

Ilość biegunów: 4

909,49

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

909,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

715,76

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

715,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nastawnik klap kolektora ssącego YSPARTS YS-TB20050

Strona zabudowy: Z lewej, z prawej

256,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

256,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM21805

Strona zabudowy: Z lewej

Parzyste numery artykułów: Drm21806

360,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 17.12

360,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TOUAREG I

Kolektor ssący w aucie VW TOUAREG I

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW TOUAREG I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW TOUAREG I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW TOUAREG I – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW TOUAREG I, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW TOUAREG I?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW TOUAREG I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW TOUAREG I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.