49 produktów
Wybierz auto
NTYBKSAU009
Strona zabudowy: Z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
188,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
188,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA57836
182,07
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
182,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYENKVW008
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
41,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
41,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX580140
Tryb pracy: Elektroniczny
372,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
372,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300010
Strona zabudowy: Z lewej
234,05
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
234,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
296,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
296,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.52
260,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
260,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV96SKV017
Ciężar [kg]: 0.9
215,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
215,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
715,76
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
715,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA89367
Strona zabudowy: Z lewej
471,86
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
471,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP115825
Ilość biegunów: 3
196,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
196,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Ilość biegunów: 4
909,49
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
909,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Tryb pracy: Elektroniczny
746,39
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
746,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300011
Strona zabudowy: Z prawej
214,67
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
214,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9172JPN
Tryb pracy: Elektroniczny
281,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
281,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10721364
287,61
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
287,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170298
Strona zabudowy: Z lewej
128,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
128,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN80B9022JPN
Strona zabudowy: Z lewej
224,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
224,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTB20050
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
259,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
259,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59513862
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Tylko w połączeniu z: (-->anlernen)
Rozwiń więcej danych
746,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
746,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW TOUAREG I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW TOUAREG I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW TOUAREG I, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW TOUAREG I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW TOUAREG I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.