Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do FIAT CROMA

36 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z przodu, Masa [g]: 1247
111,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, z lewej, z prawej, Masa [g]: 1744, Wersja: Supporto idraulico
166,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 1.37, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Zdjęcie...
122,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu po prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
187,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Masa [g]: 1778
130,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Materiał: tworzywo sztuczne, Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
128,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Masa [g]: 1584, Wersja: Codice ME - LC, Supporto idraulico
173,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
148,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Masa [g]: 2047
247,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Masa [g]: 2072
256,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, z przodu, Masa [g]: 2175
242,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu z lewej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
110,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna
140,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 1.32, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Zdjęcie...
234,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
98,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
89,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu z lewej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
124,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Masa [g]: 1433, Wersja: cambio automatico
111,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Ciężar [kg]: 1.33, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Masa [g]:...
158,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
99,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie FIAT CROMA?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FIAT CROMA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie FIAT CROMA?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FIAT CROMA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

FIAT CROMA – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie FIAT CROMA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.