59 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Ciężar [kg]: 0.42
Rozwiń więcej danych
76,09
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
76,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.3
Rozwiń więcej danych
116,96
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
116,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
103,26
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
103,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Drążek skrętny przy wsporniku łożyska, z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
79,94
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
79,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Drążek skrętny przy wsporniku łożyska, z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
87,12
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
87,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 51792716
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
167,61
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
167,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
95,16
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
209,85
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
209,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
149,33
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
149,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, z tyłu, z lewej
Masa [g]: 657
100,86
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
100,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, z przodu
Masa [g]: 1078
150,76
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
150,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 51912572
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Rozwiń więcej danych
136,91
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
136,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,03
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
44,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,23
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
92,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
166,58
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
166,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,62
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
115,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
196,56
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
196,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,48
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
169,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
102,68
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
102,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z przodu z lewej
Wymagana ilość: 1
84,78
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
84,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FIAT PANDA III. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FIAT PANDA III mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie FIAT PANDA III ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.