15 produktów
Wybierz auto
0396AF1027512B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków: 5
232,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
232,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261991413
Rodzaj koprusu: Z obudową
284,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
284,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 4
293,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
293,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400213719804019
255,46
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
255,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60615
Długość [mm]: 96
Dolot - sr. [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
175,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
175,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AF1040012B1
286,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
286,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Gwarancja: 5 lat gwarancji
428,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
428,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0281006559
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
393,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
393,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60619
Długość [mm]: 96
Dolot - sr. [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
193,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
193,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEPPAR007
Rodzaj koprusu: Z obudową
135,50
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
135,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL8ET009149221
Specyfikacje asortymentowa: Nasadka rurowa
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
270,05
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
270,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E8031JPN
Ilość połączeń: 4
195,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
195,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 96
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
416,99
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
416,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: 558274
Ilość połączeń: 4
145,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
145,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281006054
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
Zakres temperatury od [°c]: -40
Rozwiń więcej danych
360,69
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
360,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu FIAT PANDA III. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu FIAT PANDA III co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta FIAT PANDA III, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie FIAT PANDA III jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu FIAT PANDA III – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu FIAT PANDA III. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu FIAT PANDA III w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.