Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do FORD PUMA

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

69,20

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

69,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa

78,02

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

78,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Numer seryjny: Zps-fr-062

88,89

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

88,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Ciężar [kg]: 0.98

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,65

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

116,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Ciężar [kg]: 0.946002

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,48

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

153,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

156,35

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

156,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy

Masa [g]: 728

102,49

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

102,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

79,04

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

79,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

166,82

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

166,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Zps-fr-061

68,16

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

68,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

120,02

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

120,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj mocowania: Hydropodstawa

185,70

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

185,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD PUMA

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie FORD PUMA?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD PUMA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie FORD PUMA?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD PUMA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

FORD PUMA – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie FORD PUMA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.