5 produktów
Wybierz auto
NKK59725043
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
112,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
112,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSFR023
95,17
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
95,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK59725045
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
97,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
97,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSFR035
95,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
95,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.819
Rozwiń więcej danych
318,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
318,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD S-MAX II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD S-MAX II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie FORD S-MAX II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.