Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do FORD S-MAX II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Przewód powietrza doładowującego METZGER 2401011

Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych

282,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

282,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FEBEST 05451-001

FEBEST 05451-001

FES05451001

Ciężar [kg]: 0.059

Długość opakowania [cm]: 13.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 06.06

32,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

153,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

153,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD S-MAX II

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie FORD S-MAX II?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu FORD S-MAX II?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta FORD S-MAX II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

FORD S-MAX II – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.