Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do RENAULT CLIO IV

42 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

60,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
231,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu po prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
325,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu po prawej, Numer seryjny: ZPS-RE-121
158,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu z lewej, Numer seryjny: ZPS-RE-122
145,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: OE Performance, Kolor: srebrny, Tryb pracy: manualny, Masa [g]: 404
61,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
74,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 112205217R, Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia
51,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 543171370R, Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia
96,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 543170605R, Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
85,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 113758313R, Strona zabudowy: z prawej u góry, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-meta...
166,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.34, Wymagana ilość: 1, Rodzaj mocowania: podstawa gumow...
175,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Wymagana ilość: 1, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: podstawa g...
61,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
55,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 112205217R, Strona zabudowy: oprawa skrzyni biegów, z lewej, Rodzaj mocowania: podst...
34,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.36, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Ilość: ...
42,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
212,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: OE Performance, Kolor: srebrny, Tryb pracy: manualny, Masa [g]: 383
63,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
161,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie RENAULT CLIO IV?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie RENAULT CLIO IV. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie RENAULT CLIO IV?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd RENAULT CLIO IV mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

RENAULT CLIO IV – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie RENAULT CLIO IV ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.