18 produktów
Wybierz auto
VDO5WK97007Z
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 6
476,33
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
476,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095131
Specyfikacje asortymentowa: Nasadka rurowa
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
354,58
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
354,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
345,36
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
345,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPRE002
Rodzaj koprusu: Z obudową
115,39
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400213719792019
253,71
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
253,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
248,97
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
248,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Z obudową
315,14
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
315,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
Dla numeru artykułu: 86360e
Rozwiń więcej danych
300,86
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
300,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG213719839019
254,14
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
254,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
262,25
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
262,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 4
284,30
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
284,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET009142121
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 6
369,98
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
369,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 6
308,85
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
308,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
257,63
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
257,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG213719834019
254,14
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
254,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
385,12
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
385,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPRE004
Rodzaj koprusu: Z obudową
Ilość połączeń: 4
115,39
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAF1063412B1
295,86
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
295,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu RENAULT MODUS. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu RENAULT MODUS co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta RENAULT MODUS, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie RENAULT MODUS jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu RENAULT MODUS – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu RENAULT MODUS. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu RENAULT MODUS w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.