17 produktów
Wybierz auto
Rodzaj koprusu: Z obudową
338,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095131
Specyfikacje asortymentowa: Nasadka rurowa
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
382,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
382,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
413,90
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
413,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 6
309,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPRE004
Rodzaj koprusu: Z obudową
Ilość połączeń: 4
116,51
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
116,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Dla numeru artykułu: 86360e
Rozwiń więcej danych
307,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG213719839019
256,61
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
256,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDO5WK97007Z
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 6
486,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
486,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 4
287,06
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
287,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET009142121
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 6
373,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEPPRE002
Rodzaj koprusu: Z obudową
116,51
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
116,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Z obudową
264,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
267,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
267,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 4
537,16
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
537,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
254,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELAF1063412B1
302,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400213719792019
241,49
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
241,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu RENAULT MODUS. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu RENAULT MODUS co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta RENAULT MODUS, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie RENAULT MODUS jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu RENAULT MODUS – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu RENAULT MODUS. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu RENAULT MODUS w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.