47 produktów
Wybierz auto
114,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
114,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.75
141,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
141,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Technika połączeń: Oe push connector
Długość [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
118,90
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
118,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
132,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
66,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
69,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry, po stronie silnika
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
94,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
94,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
147,18
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
147,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Intercooler (sx)
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Wersja: Intercooler
116,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
116,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 211 528 22 82
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
146,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
146,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 210 528 54 82
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Rozwiń więcej danych
100,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
100,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 210 528 30 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Rozwiń więcej danych
47,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
47,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 210 528 55 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Rozwiń więcej danych
93,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
93,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.36
94,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
94,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.31
Rozwiń więcej danych
82,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
82,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV518
139,24
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
139,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
57,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
57,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0296H
103,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
103,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA E W210 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.