50 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 210 528 54 82
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
117,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 210 528 30 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Rozwiń więcej danych
28,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Intercooler (sx)
116,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Wersja: Intercooler
115,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 211 528 31 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Rozwiń więcej danych
124,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
57,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 210 528 54 82
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Rozwiń więcej danych
99,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
279,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
279,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
278,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
278,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710131060
825,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
825,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
125,97
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
125,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,31
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
50,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Technika połączeń: Oe push connector
Długość [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
117,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
117,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 210 528 55 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Rozwiń więcej danych
92,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 211 528 22 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Rozwiń więcej danych
120,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 2105 28 38 82
209,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
209,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Masa [g]: 500
224,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0296H
64,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Pe (polietylen)
42,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA E W210 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.