Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do RENAULT CAPTUR

28 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość przewodu elastycznego [mm]: 450
257,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
226,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu elastycznego [mm]: 270
157,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Silikon, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 52.3, Średnica wewnętrzna 2 [mm]:...
62,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Silikon, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 52, Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 5...
128,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Silikon
142,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Silikon
235,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.06
96,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne
404,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: Silikon
61,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra, Długość [mm]: 114, średnica zewn�...
71,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, wylot
381,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 144608527R, Strona zabudowy: z lewej na dole, Materiał: tworzywo sztuczne
172,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
194,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 210, Materiał 1. warstwy: FVMQ (kauczuk fluorosilikonowy), Mat...
134,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 445, Materiał 1. warstwy: FVMQ (kauczuk fluorosilikonowy), Mat...
182,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
237,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: Part/oe 144602500R, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
222,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 144609369R, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
560,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra, dla numeru artykułu: 144602760R, Art...
170,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie RENAULT CAPTUR?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu RENAULT CAPTUR?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT CAPTUR należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

RENAULT CAPTUR – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.