65 produktów
Wybierz auto
MAX180601
31,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
31,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
18,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
34,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.006
Rozwiń więcej danych
26,97
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
26,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
46,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
46,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
47,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATANTK1184
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
100,43
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
100,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8d0 145 828 g
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336037
Dla numeru oe: 3a0145972a
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
16,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
16,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11290191301
31,14
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
31,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
55,96
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
55,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
21,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
19,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
19,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
14,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
14,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028040
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
75,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
75,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
28,56
zł/szt.
Kraków: czw. 15.05
U ciebie: czw. 15.05
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 380
Rozwiń więcej danych
42,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
42,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145828h
Masa [g]: 207
37,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
37,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
201,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
37,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
37,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW CADDY II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.