Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW CADDY II

63 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ERA
SKV
FAE
MAXGEAR
NGK
ABAKUS
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
EPS
JPN
MEAT & DORIA
MEYLE

92,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

92,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0010

Kolor: Czarny

Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV104

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550132A

Ciężar [kg]: 0.026

Ilość połączeń: 4

54,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

109,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

109,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

28,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

28,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV127

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-161

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 19.12

111,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-020

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

29,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

43,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550085A

Ciężar [kg]: 0.025

Ilość połączeń: 4

35,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

35,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV102

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.20.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11

136,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

136,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

89,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 19.12

89,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-037

Ilość biegunów: 3

Ciśnienie od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

139,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

139,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym OSSCA 04587

Ciśnienie [bar] od: 20000

Ciśnienie [bar] do: 115000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 19.12

29,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0203

Strona zabudowy: Kolektor dolotowy

51,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW CADDY II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW CADDY II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW CADDY II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW CADDY II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW CADDY II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW CADDY II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.