Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do VW POLO IV

112 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: przed turbosprężarką, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
38,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145834, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
50,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145838H
113,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.253, Masa [g]: 253
31,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.29
107,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145838H, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, Kolektor dolotowy...
96,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu po prawej, na dole, Ciężar [kg]: 0.2, Przewód układu chłodzącego: Pr...
48,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0 145 832 G, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole, Dług...
38,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1J0145834A, Masa [g]: 96
20,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 309
59,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0 145834, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra, Długość...
42,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Ciężar [kg]: 0.1, Masa [g]: 100
16,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Ciężar [kg]: 0.27, Masa [g]: 270
117,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 06A145832M, Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
40,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu z lewej, na dole, Ciężar [kg]: 0.4, Przewód układu chłodzącego: Prze...
98,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0 145838 K, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, Obudowa przepus...
45,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1J0 145 828 H, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole, Dług...
35,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie VW POLO IV?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu VW POLO IV?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW POLO IV należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

VW POLO IV – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.