107 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
38,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.253
Masa [g]: 253
31,44
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
31,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0145834
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
50,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
50,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0145838h
113,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
113,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145828h
Masa [g]: 207
37,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
37,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145834a
Masa [g]: 96
20,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
20,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0145832c
Strona zabudowy: W srodku
Rozwiń więcej danych
127,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
127,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
28,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
28,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
64,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
64,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
37,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
YSPYSAC0004
Szerokość [mm]: 60
Wysokość [mm]: 50
36,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
36,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0145838m
112,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
112,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 237
42,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
42,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
45,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 335
Tylko w połączeniu z: Bhc1001, bhc1103, fhc1001, fhc1103
Rozwiń więcej danych
57,36
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
57,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
127,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
127,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0 145 832 g
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
38,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
38,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
126,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
126,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
121,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
121,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW POLO IV należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.