109 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,33
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703356053
Dla numeru oe: 6q0145838h
120,01
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
120,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336148
Dla numeru oe: 6q0145834
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
52,10
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
52,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.253
Masa [g]: 253
31,14
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
31,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
19,73
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
19,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0145838m
111,57
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
111,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117707600
Strona zabudowy: Na dole
98,28
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
98,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0 145 828 h
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
35,59
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
35,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
135,40
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
135,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
90,86
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
90,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
84,79
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
84,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2389016
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
56,80
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451822701
52,71
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451547201
Strona zabudowy: Po stronie silnika, góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
86,17
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
86,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451783601
96,23
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
96,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795301
37,84
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
37,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795501
93,78
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
93,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451803801
37,84
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
37,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451803701
35,72
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
35,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451806501
105,54
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
105,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW POLO IV należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.