57 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
66,21
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
66,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,12
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
74,50
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
74,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
72,13
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
72,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPSU000
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
36,14
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
125,08
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
125,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 28
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
97,61
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
97,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550432A
Wysokość [mm]: 22
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
52,27
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
52,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADK87213
Ciężar [kg]: 0.45
Zdjęcie producenta: 1
428,90
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
428,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
57,04
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
57,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV256
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
75,80
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
75,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,42
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
40,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953551
81,36
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
81,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV500
40,16
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
40,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
64,10
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
64,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,71
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
46,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,37
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
78,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,11
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
72,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 33220 63j10
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
134,56
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
134,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Biały
71,35
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
71,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SUZUKI GRAND VITARA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SUZUKI GRAND VITARA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SUZUKI GRAND VITARA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SUZUKI GRAND VITARA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.