58 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
65,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
65,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
73,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
73,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
71,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
71,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550812A
Wysokość [mm]: 25.5
Ilość połączeń: 3
96,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
96,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
123,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
123,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 27
Ilość połączeń: 3
96,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
67,36
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
67,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
49,65
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
49,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwarancja: 5 lat gwarancji
70,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Biały
70,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
87,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
87,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E8006JPN
Ilość połączeń: 3
47,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12608424
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
114,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
114,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
89,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042140148000005
Kolor: Szary
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
59,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0232103079
102,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
102,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
84,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SUZUKI GRAND VITARA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SUZUKI GRAND VITARA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SUZUKI GRAND VITARA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SUZUKI GRAND VITARA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.