39 produktów
Wybierz auto
0396SS11005
Ilość podłączonych styków: 3
72,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
72,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953348
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
80,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
48,78
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
48,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0232103148
128,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
128,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
50,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
50,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
53,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
53,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV256
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
73,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 82 00 285 798
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
46,81
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
46,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 33220 63j10
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
130,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
130,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005064
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
50,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
93,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
93,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV64720040
Wymagana ilość: 1
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
138,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPSU000
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
35,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
35,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886569102
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 26.7
77,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SUZUKI JIMNY, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SUZUKI JIMNY z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SUZUKI JIMNY czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SUZUKI JIMNY sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SUZUKI JIMNY nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.