48 produktów
Wybierz auto
47,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
73,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
92,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
89,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
77,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
77,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
66,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
66,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
58,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
164,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2148000002
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
110,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
71,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
71,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2035JPN
Ilość biegunów: 3
62,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009163841
Ilość połączeń: 3
151,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
151,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953497
77,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
154,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953757
113,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550866A
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
66,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551462A
67,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
90,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
90,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA AURIS, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA AURIS z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA AURIS czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA AURIS sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA AURIS nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.