33 produktów
Wybierz auto
52,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
72,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
99,54
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
99,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 90919-05060
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
86,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
86,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.026
Rozwiń więcej danych
45,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Rozwiń więcej danych
183,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
183,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
53,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009163841
Ilość połączeń: 3
156,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
156,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550128A
Wysokość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.026
Rozwiń więcej danych
53,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
124,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
124,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103029
177,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
177,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2148000002
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
100,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
100,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
91,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
45,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
155,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
155,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
53,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2035JPN
Ilość biegunów: 3
61,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA AURIS I, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA AURIS I z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA AURIS I czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA AURIS I sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA AURIS I nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.