36 produktów
Wybierz auto
47,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
73,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
151,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
89,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.026
Rozwiń więcej danych
29,12
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
36,14
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
71,38
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
71,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
58,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
66,78
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
66,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847205010
55,97
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
55,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
58,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
164,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2148000002
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
110,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
61,71
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
61,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103029
183,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
154,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953497
77,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA AURIS I, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA AURIS I z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA AURIS I czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA AURIS I sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA AURIS I nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.