66 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
204,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
204,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
127,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
127,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
192,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
192,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
155,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
155,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
149,91
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
149,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
198,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
198,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
104,62
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
104,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
258,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
258,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
204,23
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
204,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
199,77
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
199,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
206,96
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
206,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104332
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
208,97
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
208,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
95,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9600
155,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
155,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 121
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
262,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
262,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
104,96
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
104,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116489
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
129,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
129,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0105
198,39
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
198,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,87
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
81,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW JETTA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW JETTA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW JETTA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.