Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do MINI COUNTRYMAN

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: CANCVG75010AS

Zawór EGR CASCO CVG75010AS

Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z...
231,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRI717710042

Zawór EGR DRI 717710042

Tryb pracy: pneumatyczny, Norma emisji spalin: Euro 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupeł...
Produkt kaucjonowany
123,00 zł
366,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403881311002

Zawór EGR TRISCAN 8813 11002

Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszcz...
339,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszcz...
168,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03356NU010171751

Zawór EGR HELLA 6NU 010 171-751

Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszcz...
392,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV233

Zawór EGR ESEN SKV 14SKV233

360,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HEL6NU014864751

Zawór EGR HELLA 6NU 014 864-751

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Il...
424,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NRF48610

Zawór EGR NRF 48610

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupe...
249,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja uzu...
449,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający, Ilość biegunó...
53,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilość...
275,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Rodzaj zaworu: zawór hermetyczny, Artykuł uzupełniający / informacja u...
578,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DELEG1046712B1

Zawór EGR DELPHI EG10467-12B1

271,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI

Zawór EGR w samochodach MINI COUNTRYMAN

Zawór EGR w samochodzie MINI COUNTRYMAN odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie MINI COUNTRYMAN

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

MINI COUNTRYMAN – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MINI COUNTRYMAN wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.