7 produktów
Wybierz auto
MEY2148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.9
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16148120006
Ciśnienie [bar] od: 0.2
Ciśnienie [bar] do: 1
Rozwiń więcej danych
87,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
87,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1147JPN
Ilość połączeń: 3
64,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
66,84
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
66,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.012
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
103,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
103,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9088JPN
Ilość biegunów: 3
54,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
54,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak DACIA DUSTER Duster II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie DACIA DUSTER Duster II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.