21 produktów
Wybierz auto
131,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
131,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
147,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ilość podłączonych styków: 3
100,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
49,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
49,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9
Rozwiń więcej danych
101,99
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
101,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
82,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
82,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
94,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
94,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
138,56
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
138,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  MEY11148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
97,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
97,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ilość połączeń: 3
64,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
64,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
103,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
103,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Dla numeru oe: 1920.cz
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
43,54
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 30000
Rozwiń więcej danych
118,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
118,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
106,53
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
106,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  JPN75E9102JPN
Ilość biegunów: 3
72,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
72,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
143,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
143,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
107,37
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
107,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
62,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ilość biegunów: 3
98,87
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
98,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ciężar [kg]: 0.016
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
102,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
102,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT SCUDO II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FIAT SCUDO II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.