Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do JEEP COMPASS

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

EPS
FACET
NTY
CALORSTAT BY VERNET
FAST
HART
MAGNETI MARELLI
MEYLE
PIERBURG

53,57

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

53,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

83,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 014 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.99

Ciśnienie [bar] do: 1.205

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

93,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

33,48

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

33,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FAST FT81099

Ilość biegunów: 4

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa PIERBURG 7.11190.01.0

Ilość biegunów: 3

Techniczny numer informacyjny: Pi 2028

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

101,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

101,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HART 551 247

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

75,28

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

75,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

91,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP COMPASS

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu JEEP COMPASS

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JEEP COMPASS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

JEEP COMPASS – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie JEEP COMPASS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie JEEP COMPASS

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.