-5% na zestaw olej + filtr od 400 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MERCEDES-BENZ KLASA A

47 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MAXGEAR
NGK
ERA
FAE
SKV
DELPHI
FEBI BILSTEIN
BOSCH
EPS
FACET
SWAG
TOPRAN
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV125

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

80,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37056

Grubość [mm]: 43

Długość [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

97,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0211

Grubość [mm]: 34.3

Ciężar [kg]: 0.015

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

53,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 10 93 7057

Grubość [mm]: 36

Długość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

140,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

140,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15074

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,81

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

122,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15175

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

71,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

44,74

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

44,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 014 812 0004

Ciśnienie [bar] od: 0.196

Ciśnienie [bar] do: 2.484

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

76,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-571

Od cisnienia [pa]: 38000

Do cisnienia [pa]: 263000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

87,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

87,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

62,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91149

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,63

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

88,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

94,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

94,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HART 551 247

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

76,34

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

76,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV137

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

59,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

49,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

49,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

66,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

83,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

176,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

176,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 10 93 8293

Grubość [mm]: 35

Długość [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

92,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ KLASA A

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MERCEDES-BENZ KLASA A

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MERCEDES-BENZ KLASA A. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MERCEDES-BENZ KLASA A – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.