Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MERCEDES-BENZ VITO

46 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV125

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

79,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37056

Grubość [mm]: 43

Długość [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

94,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

49,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

49,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HART 551 247

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

75,28

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

75,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

95,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

95,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10214

Ilość podłączonych styków: 3

134,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

134,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15175

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

83,03

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

83,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15089

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

115,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15103

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 50000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

91,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0113

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

83,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

83,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV136

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

72,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,94

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

65,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10136

Ilość podłączonych styków: 3

86,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

86,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 38293

Grubość [mm]: 35

Długość [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,40

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

85,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

75,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

75,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0211

Grubość [mm]: 34.3

Ciężar [kg]: 0.015

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

53,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

61,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

65,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

47,51

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

47,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 10 93 7057

Grubość [mm]: 36

Długość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

136,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ VITO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MERCEDES-BENZ VITO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MERCEDES-BENZ VITO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MERCEDES-BENZ VITO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MERCEDES-BENZ VITO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.