Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MERCEDES-BENZ VITO

43 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
83,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 43, Długość [mm]: 35, Szerokość [mm]: 48.5, Ciężar [kg]: 0.015, Ilość poł�...
96,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Zakres pomiarowy od [kPa]: 15, Zakres pomiarowy do [kPa]: 260, Zakres pomiar...
80,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 36, Długość [mm]: 32, Szerokość [mm]: 38, Ciężar [kg]: 0.02, Ilość połącz...
132,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Techniczny numer informacyjny: PI 2028, Liczba otworów do mocowania: 1, Zakre...
114,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 50000, Do cisnienia [Pa]: 400000
119,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 50000, Do cisnienia [Pa]: 310000
99,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
45,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość podłączonych styków: 3
131,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Kształt obudowy wtyczki: owalny
75,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie wyjściowe od [V]: 0.5, Napięcie wyjściowe do [V]: 4.5
72,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 50000, Do cisnienia [Pa]: 250000
159,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Ilość biegunów: 4, Od cisnienia [Pa]: 50500, Do cisnienia [Pa]: 351300
71,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 15000, Do cisnienia [Pa]: 260000
118,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
71,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: 1, TYPE 1, 2, 3, 4
100,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
66,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: 1, TYPE 1, 2, 3, 4
103,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
69,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
58,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MERCEDES-BENZ VITO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MERCEDES-BENZ VITO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MERCEDES-BENZ VITO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MERCEDES-BENZ VITO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.