10 produktów
Wybierz auto
Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4
104,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
63,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
172,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
172,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
69,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
88,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
65,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4
100,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
72,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
82,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MERCEDES-BENZ VITO W447. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.