60 produktów
Wybierz auto
131,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  HEL6PP358152401
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
121,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
49,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  03540261230135
371,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
371,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
      
    
  03540261230136
190,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
190,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 27.2
Rozwiń więcej danych
142,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
142,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ilość podłączonych styków: 3
100,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
38,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
94,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Od cisnienia [pa]: 21000
Do cisnienia [pa]: 107000
134,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
138,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
138,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
55,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
129,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
126,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Ciężar [kg]: 0.018
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
147,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  JPN75E9126JPN
Ilość biegunów: 3
52,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  JPN75E9102JPN
Ilość biegunów: 3
72,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ilość połączeń: 3
55,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Dla numeru oe: 1920.cz
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
43,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MINI ONE/COOPER II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie MINI ONE/COOPER II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.