🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MINI ONE/COOPER II

60 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
BOSCH
NGK
NTY
FEBI BILSTEIN
SWAG
DELPHI
ERA
FACET
MEAT & DORIA
VEMO
AIC

131,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

131,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-401

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

81,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

49,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

371,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

371,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

190,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.11

190,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 94886

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 27.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

142,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.11

142,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

100,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

38,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.11

38,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

94,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15212

Od cisnienia [pa]: 21000

Do cisnienia [pa]: 107000

134,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

134,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym AIC 57270

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

138,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.11

138,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 502 288

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

55,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3270

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

129,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

129,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FACET 10.3241

Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5

Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5

126,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

126,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 33 10 1748

Ciężar [kg]: 0.018

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

147,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

52,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

72,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

72,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.11

55,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-CT-000

Dla numeru oe: 1920.cz

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.11

43,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MINI ONE/COOPER II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MINI ONE/COOPER II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MINI ONE/COOPER II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MINI ONE/COOPER II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MINI ONE/COOPER II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MINI ONE/COOPER II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.