Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do OPEL COMBO D

34 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość połączeń: 4
32,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 3, Zdjęcie producenta: 1
103,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera...
115,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Od cisnienia [Pa]: 20000, Do cisnienia [Pa]: 250000
106,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4, Zakres pomiarowy od [kPa]: 20, Zakres pomiarowy do [kPa]: 253, Zakres pomiar...
79,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwarancja: 5 lat gwarancji
102,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.019, Kolor: czarny, Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 3, Kolor: czarny,...
109,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.11, Ciśnienie [bar] do: 3.07, Ilość biegunów: 4, Kształt obudowy wtyczki...
66,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Rura ssąca, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 4, Artykuł uzupełni...
62,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwarancja: 5 lat gwarancji
117,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Ilość połączeń: 4
51,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4
165,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Rezystancja [Ohm]: 2080, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Od cisnienia [Pa]: 11000, ...
72,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czuj...
63,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
113,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
50,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.024, Kolor: czarny, Ilość połączeń: 4
31,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Od cisnienia [Pa]: 11000, Do cisnienia [Pa]: 307000
126,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 59, Ciężar [kg]: 0.027, Wymagana ilość: 1, Materiał: tworzywo sztuczne, metal,...
54,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.26, Ciśnienie [bar] do: 2.43, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]: 1...
81,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu OPEL COMBO D

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak OPEL COMBO D. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

OPEL COMBO D – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie OPEL COMBO D, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie OPEL COMBO D

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.