10 produktów
Wybierz auto
52,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
75,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
50,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.025
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
52,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
105,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
105,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
38,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
107,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
107,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
157,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
157,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW PHAETON. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VW PHAETON, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.