6 produktów
Wybierz auto
MET2070008
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łącznikiem rurowym
355,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
355,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339418039010
195,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL4201500
Tylko w połączeniu z: Za32011.4.7
Specyfikacje asortymentowa: Wcisnięty
194,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
156,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566270600002
Tylko w połączeniu z: 3182 654 190
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
191,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339624373909
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
511,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
511,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
W samochodzie FORD TRANSIT zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie FORD TRANSIT zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie FORD TRANSIT uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie FORD TRANSIT zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.