9 produktów
Wybierz auto
ABS71615
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505591
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
122,56
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
122,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
86,11
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
86,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
40,82
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
40,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43401
Ciężar [kg]: 0.56
Zdjęcie producenta: 1
138,29
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
138,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
29,36
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
29,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699505527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
90,31
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
90,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
106,08
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
106,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S5010JPN
91,96
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
91,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.