🔥 DO 10 RAT 0% NA ZAKUP CZĘŚCI! RRSO 0%

Powiadom mnie o dostępności

Pompy sprzęgła do MITSUBISHI PAJERO I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ASHIKA
AUTOFREN SEINSA
BLUE PRINT
FRENKIT
TRW
Pompa sprzęgła ASHIKA 95-05-527

Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8

Ilość otworów gwintowanych: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

90,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła TRW PNB154

Średnica [mm]: 15.9

77,45

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

77,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła BLUE PRINT ADC43401

Ciężar [kg]: 0.56

Zdjęcie producenta: 1

142,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

142,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw naprawczy pompy sprzęgła FRENKIT 415004

Średnica [mm]: 15.9

System hamulcowy: Nabco

40,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 24.10

40,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw naprawczy pompy sprzęgła AUTOFREN SEINSA D1116

Średnica [mm]: 15.9

System hamulcowy: Nabco

29,98

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

29,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO I

Do czego służy pompa sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I?

Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.

Objawy awarii pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I

Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.

MITSUBISHI PAJERO I – diagnostyka pompy sprzęgła

W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.