12 produktów
Wybierz auto
AISCRM013
Średnica [mm]: 19
109,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY599
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
70,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS5515
Średnica 1 [mm]: 19.05
82,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71103
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
112,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71624
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
152,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505599
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
63,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505598
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
57,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43609
Ciężar [kg]: 0.68
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
58,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
58,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43623
Ciężar [kg]: 0.748
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
94,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85599
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
78,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
78,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
33,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
32,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.