15 produktów
Wybierz auto
357,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,08
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
340,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
331,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
331,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000264003
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
558,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
558,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM024B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
449,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
290,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3930401110
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
247,33
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
247,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43019
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.89
Rozwiń więcej danych
398,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
398,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,03
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
412,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4018
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
357,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699205509
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
338,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
351,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
428,12
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
428,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
398,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
398,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
337,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
337,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.