12 produktów
Wybierz auto
363,90
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
363,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43019
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.89
Rozwiń więcej danych
390,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
390,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4018
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
338,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
338,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3930401110
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
334,18
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
334,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,27
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
431,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
424,00
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
424,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000264003
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
550,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
550,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
287,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
287,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699205509
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
350,33
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
350,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623355400
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
369,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
369,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
326,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
326,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
314,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
314,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.