15 produktów
Wybierz auto
383,40
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
383,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
405,19
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
405,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3930401110
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
334,18
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
334,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
416,78
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
416,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
326,19
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
326,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
323,56
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
323,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,13
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
337,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699205509
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
354,05
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
354,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
287,80
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
287,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000264003
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
521,06
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
521,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623355400
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
381,60
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
381,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
324,42
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
324,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
318,69
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
318,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
314,42
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
314,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43019
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.89
Rozwiń więcej danych
375,24
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
375,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.