12 produktów
Wybierz auto
Producenci
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
327,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
327,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
338,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
279,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699205509
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
335,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
336,81
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
336,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
400,67
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
400,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
444,06
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
444,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
328,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
333,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
348,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
348,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM024B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
442,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
442,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623355400
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
383,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
383,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.