31 produktów
Wybierz auto
04699505527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
90,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC5502
Średnica 1 [mm]: 15.88
122,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPNB154
Średnica [mm]: 15.9
77,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
77,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
65,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505578
Średnica [cal]: 3/4
Gwint wewnętrzny [mm]: 10,7
Rozwiń więcej danych
145,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95578
Średnica [cal]: 3/4
Gwint wewnętrzny [mm]: 10,7
Rozwiń więcej danych
171,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
171,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
29,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30321
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
116,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB313
Ograniczenia producenta: Nabco
Średnica [mm]: 15.87
87,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
87,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505579
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
96,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
40,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
86,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR511
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
115,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95579
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
110,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
110,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB524
Średnica [mm]: 15.9
194,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75281
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
227,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505510
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
167,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505524
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
138,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
138,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61532
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
266,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCMC5513
Średnica 1 [mm]: 19.05
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem dla czynnika odwadniającego
161,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.