7 produktów
Wybierz auto
ABS75281
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
233,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
233,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Nabco
29,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30321
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
116,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
116,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95510
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
182,64
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
182,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
67,21
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
67,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505510
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
152,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
152,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB459
Średnica [mm]: 15.9
103,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
103,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.