Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
20 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 275
751,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
751,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
244,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
244,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26 x 23.6
Rozwiń więcej danych
657,73
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
657,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
1 293,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 293,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 272
Rozwiń więcej danych
513,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
513,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
287,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
1 424,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 424,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
621,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
621,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
508,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
508,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
657,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
657,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
4 815,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
4 815,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
2 143,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
2 143,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 26 x 23
Parametr: D 225
Rozwiń więcej danych
336,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
336,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
326,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
320,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
334,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
385,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
552,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
552,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 12.17
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
734,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
734,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
988,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
988,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.