21 produktów
Wybierz auto
BECHK2191
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26 x 23.6
Rozwiń więcej danych
660,93
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
660,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH9805500M
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
1 860,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
1 860,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S5014OYO
Średnica [mm]: 275
758,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
340,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000264003
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
558,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
558,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 438,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 438,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
290,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3930401110
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
247,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
247,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EXEMBK2070
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
1 305,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 305,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2070DMF
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
4 862,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
4 862,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 164,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
2 164,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
663,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
663,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4046
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 272
Rozwiń więcej danych
518,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
518,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
627,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
627,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK628339000
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
941,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
941,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
513,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43098
Ciężar [kg]: 12.17
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
736,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
736,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
335,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM024B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
449,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
398,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
398,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.