3 produkty
Wybierz auto
ASH8505503
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Otwór - śr. 1 [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
78,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505574
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
117,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43635
Ciężar [kg]: 0.81
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
124,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
124,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.