Powiadom mnie o dostępności

Siłowniki sprzęgła do MITSUBISHI PAJERO III

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Gwint wewnętrzny [mm]: 9, Ilość otworów gwintowanych: 1, otwór - śr. 1 [mm]: 23.5, Rozstaw śr...
132,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint wewnętrzny [mm]: 9, otwór - śr. 1 [mm]: 19, Rozstaw śrub mocujących: 71
84,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.56, System hamulcowy: AISIN
101,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.81, Materiał: Żeliwo szare, średnica wewnętrzna [mm]: 23.8, Zdjęcie producenta...
147,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint wewnętrzny [mm]: 9, otwór - śr. 1 [mm]: 19, Rozstaw śrub mocujących: 71
87,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, średnica 1/średnica 2 [mm]: 23,8, Ciężar [kg]: 0.69
132,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Siłownik sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III – funkcja podzespołu

Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.

MITSUBISHI PAJERO III – objawy awarii siłownika sprzęgła

Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.

Naprawa awarii siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III

Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.