9 produktów
Wybierz auto
ABS75332
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.56
Rozwiń więcej danych
100,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY503
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Otwór - śr. 1 [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
129,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS5512
Średnica 1 [mm]: 19.05
102,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505503
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Otwór - śr. 1 [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
80,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43635
Ciężar [kg]: 0.81
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
128,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
128,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS5506
Średnica 1 [mm]: 23.81
109,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75303
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 23,8
Rozwiń więcej danych
140,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD260
Średnica [mm]: 19
60,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
60,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505574
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
130,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.