13 produktów
Wybierz auto
0381E30016
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
110,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
110,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0469850KK20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
73,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
73,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG03644
Ciężar [kg]: 0.532
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
144,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CYK20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
81,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
81,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS22383
Średnica cylindra [mm]: 22
64,98
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
64,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460147
58,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS3007
Średnica 1 [mm]: 20.64
80,94
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
80,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85K20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
85,13
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
85,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30146
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LL80160
Średnica tłoka cylindra: 20.64
113,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
113,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75372
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
116,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
116,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK512012310
182,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
182,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3138
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
82,93
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
82,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI VELOSTER I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI VELOSTER I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI VELOSTER I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HYUNDAI VELOSTER I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.