12 produktów
Wybierz auto
0381E30016
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
109,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0469850KK20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
74,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CYK20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
82,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LL80160
Średnica tłoka cylindra: 20.64
114,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30146
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
86,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460147
59,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75372
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
117,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPN2600518
Średnica [mm]: 22.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M8x1,0
Rozwiń więcej danych
106,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK512012310
173,26
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
173,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85K20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
89,12
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
89,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3981654004
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
3 297,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
3 297,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR3138
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
83,73
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
83,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI VELOSTER I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI VELOSTER I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI VELOSTER I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HYUNDAI VELOSTER I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.