57 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
377,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
377,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
773,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
773,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
942,81
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
942,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
695,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
695,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
760,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
760,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 7.102
Rozwiń więcej danych
416,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
416,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 7.8
Rozwiń więcej danych
309,05
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
309,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,4 x 23
Parametr: D 254
Rozwiń więcej danych
483,33
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
483,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,4 x 23
Parametr: D 254
Rozwiń więcej danych
761,07
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
761,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26 x 23.2
Rozwiń więcej danych
509,26
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
509,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26 x 23.2
Rozwiń więcej danych
540,56
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
540,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 240
559,02
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
559,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 254
Rozwiń więcej danych
845,46
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
845,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 254
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
434,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
434,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 23x26-23n
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
325,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
325,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
445,56
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
445,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
649,36
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
649,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
500,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
500,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 7.556
Rozwiń więcej danych
721,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
721,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,2 x 26,2
Rozwiń więcej danych
663,23
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
663,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.