59 produktów
Wybierz auto
0516112693
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
374,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
374,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
307,49
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
307,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1218
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 240
556,30
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
556,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
751,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
751,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR376323
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
443,36
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
443,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
687,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
687,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828509
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,2 x 26,2
Rozwiń więcej danych
607,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
607,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114693
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
741,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
741,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
540,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
540,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0411132580
Profil piasty: 26x23-23n
Średnica [mm]: 252
478,39
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
478,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKR1001
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26 x 23.2
Rozwiń więcej danych
537,92
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
537,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
478,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
478,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
753,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
753,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961681CSC
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
643,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
643,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 347,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
1 347,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100666
Profil piasty: 23x26-23n
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
322,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
322,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120667
Profil piasty: 23x26-23n
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
441,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
441,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990226
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
969,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
969,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL834175
Ciężar [kg]: 10.434
Średnica zewnętrzna [mm]: 258
Rozwiń więcej danych
920,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
920,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL834385
Ciężar [kg]: 6.33
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
828,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
828,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.