61 produktów
Wybierz auto
0516112693
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
374,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961681CSC
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
643,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
643,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
753,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
753,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADF123009
Ciężar [kg]: 27.5725
Średnica zewnętrzna [mm]: 253.6
Rozwiń więcej danych
930,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
930,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
540,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
540,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL834175
Ciężar [kg]: 10.434
Średnica zewnętrzna [mm]: 258
Rozwiń więcej danych
921,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
921,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100666
Profil piasty: 23x26-23n
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
322,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114693
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
741,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
741,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1093024
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 254
Rozwiń więcej danych
507,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
507,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1817
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 20.3x22.1
Rozwiń więcej danych
411,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
411,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563SF1066062
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
1 119,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 119,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
478,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
478,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
931,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
931,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSFR003
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 254
Rozwiń więcej danych
837,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
837,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKR1001
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26 x 23.2
Rozwiń więcej danych
540,49
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
540,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
308,92
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
308,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR376323
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
445,45
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
445,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
466,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
466,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
749,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
749,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.