58 produktów
Wybierz auto
0516112693
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
374,34
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
374,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
557,52
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
557,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
961,99
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
961,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
753,75
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
753,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951910
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
766,34
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
766,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990226
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
989,17
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
989,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
714,68
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
714,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990338
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
790,97
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
790,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961681CSC
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
643,11
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
643,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC154
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
860,68
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
860,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
307,49
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
307,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL834175
Ciężar [kg]: 10.434
Średnica zewnętrzna [mm]: 258
Rozwiń więcej danych
902,90
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
902,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL834385
Ciężar [kg]: 6.33
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
812,65
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
812,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828509
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,2 x 26,2
Rozwiń więcej danych
656,85
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
656,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1218
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 240
556,30
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
556,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1093024
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 254
Rozwiń więcej danych
523,50
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
523,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0411132580
Profil piasty: 26x23-23n
Średnica [mm]: 252
558,81
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
558,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300122
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 5.242
Rozwiń więcej danych
456,10
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
456,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1817
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 20.3x22.1
Rozwiń więcej danych
424,01
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
424,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
694,40
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
694,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.