43 produktów
Wybierz auto
LUK628334400
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
3 144,02
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
3 144,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
699,46
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
699,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622324500
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
531,76
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
531,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624161560
Średnica [mm]: 240
582,31
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
582,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
976,99
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
976,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
319,06
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
319,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000858201
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
771,80
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
771,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
282,57
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
282,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S5014OYO
Średnica [mm]: 275
729,63
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
729,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4018
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
338,67
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
338,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4046
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 272
Rozwiń więcej danych
527,57
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
527,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2141
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
1 111,53
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
1 111,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2082
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
626,22
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
626,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
657,55
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
657,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3930401110
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
334,18
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
334,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
611,51
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
611,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KM071
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
733,97
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
733,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,27
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
431,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
424,00
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
424,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
381,37
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
381,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.