50 produktów
Wybierz auto
LUK628334400
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
3 776,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
3 776,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000858201
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
839,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
839,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951713
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 056,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 056,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43019
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.89
Rozwiń więcej danych
398,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
398,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
357,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2005093
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
698,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
698,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
500,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
500,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6710
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26.1 x 23
Rozwiń więcej danych
581,71
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
581,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KM071
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
715,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
715,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
513,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622324500
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
545,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
545,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624161560
Średnica [mm]: 240
536,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
536,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623303800
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
712,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
712,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S5014OYO
Średnica [mm]: 275
758,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
340,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
663,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
663,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2070
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
1 305,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 305,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2082
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
632,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
632,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699205509
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
338,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
706,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
706,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.