20 produktów
Wybierz auto
03563000951713
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 056,32
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
1 056,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
357,47
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
357,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2005093
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
698,06
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
698,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,08
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
340,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3930401110
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
247,33
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
247,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCP4018
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
357,91
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
357,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
428,12
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
428,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
533,37
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
533,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
351,50
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
351,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000264003
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
553,91
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
553,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6710
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26.1 x 23
Rozwiń więcej danych
580,60
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
580,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
617,45
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
617,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624161560
Średnica [mm]: 240
547,06
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
547,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625204660
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
934,29
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
934,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000840501
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 151,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
1 151,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
290,60
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
290,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43042
Ilość zębów: 14
Ciężar [kg]: 7.885
Rozwiń więcej danych
466,55
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
466,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
331,19
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
331,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
335,34
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
335,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
328,28
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
328,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.