9 produktów
Wybierz auto
LUK628334400
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
3 144,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
3 144,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
699,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
699,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK628339000
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
1 018,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 018,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S5014OYO
Średnica [mm]: 275
729,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
729,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
657,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
657,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2070DMF
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
4 815,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
4 815,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2070
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
1 293,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 293,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 424,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 424,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43098
Ciężar [kg]: 12.17
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
707,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
707,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.