Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
3 produkty
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.81
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
128,21
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
128,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 23,8
Rozwiń więcej danych
139,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
139,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
123,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
123,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO IV, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.