25 produktów
Wybierz auto
Nr art: 05261830317
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY16148210010
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR331064
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80129
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080047
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV46720002
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV46720067
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX210416
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAL700112
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FASFT80145
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873337
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873341
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040122261
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830337
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DELTS10482
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10461
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS3001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS3081
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873317
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: HEL6PT009309471
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie RENAULT CLIO IV kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT CLIO IV nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT CLIO IV są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.