25 produktów
Wybierz auto
MEY16192220003
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
47,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404215
Dla numeru oe: 924001635r
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
72,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
49,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR615121
Dla numeru oe: 7701061051
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
28,56
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.41
49,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
49,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
151,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP701766
Materiał: Tworzywo sztuczne
58,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
58,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180710
Materiał: Tworzywo sztuczne
67,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404205
Dla numeru oe: 215039195r
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
100,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052550
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
51,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052575
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
109,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053957
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
150,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053964
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
49,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054549
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
46,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054694
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
136,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.53
Masa [g]: 530
80,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP702294
Dla numeru oe: 7700 111 985
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
21,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053944
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
48,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404223
Dla numeru oe: 924104983r
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
41,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054123
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
37,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT CLIO IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.