30 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
79,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.82
Rozwiń więcej danych
193,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400015
Dla numeru oe: 1307rr
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
30,20
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
30,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.313
Masa [g]: 313
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
53,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80271
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 2
48,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
165,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400185
Dla numeru oe: 1307wj
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
22,04
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
22,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
19,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85281
Materiał: Tworzywo sztuczne
87,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.392
Masa [g]: 392
55,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
55,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010558
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
151,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
151,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.