34 produktów
Wybierz auto
SKV43SKV780
54,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
45,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.82
Rozwiń więcej danych
193,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
139,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
78,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 182
Rozwiń więcej danych
29,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85281
Materiał: Tworzywo sztuczne
85,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 480
69,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.313
Masa [g]: 313
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
159,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053195
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
36,69
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
36,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
35,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
25,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
69,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.