29 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010557
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
148,16
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
148,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 480
69,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
35,94
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
139,84
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
165,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV784
94,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
79,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
47,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
19,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
53,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
95,80
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
95,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.313
Masa [g]: 313
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP721927
Materiał: Rura stalowa
53,81
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
53,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.