43 produktów
Wybierz auto
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
67,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
67,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052762
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
161,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
159,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
159,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.84
Masa [g]: 840
64,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
64,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
16,00
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
16,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
25,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 77
Wersja: Tubo intercoole
18,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 277
36,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
36,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
78,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
78,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
156,14
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
156,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400173
Dla numeru oe: 1343kt
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
38,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
38,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,93
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
18,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
240,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
240,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
53,00
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
53,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
9,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
76,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
102,46
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
102,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.