19 produktów
Wybierz auto
FASFT61969
37,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61307
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
42,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
48,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej, na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
206,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420885
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
302,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010516
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Materiał: Poliamid 12
Rozwiń więcej danych
43,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
43,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
29,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
29,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61046
27,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
27,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
27,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
79,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61306
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
26,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
26,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054265
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054488
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
34,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
34,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV334
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.4
37,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV783
86,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
60,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
60,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61044
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
67,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
11,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TRANSIT TOURNEO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.