19 produktów
Wybierz auto
SKV24SKV334
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.4
36,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
36,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61306
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
26,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
26,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61046
27,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
27,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
47,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
47,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
27,65
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
27,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61969
37,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
37,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
13,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
78,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
78,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 114
Rozwiń więcej danych
24,30
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
24,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
9,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
29,17
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
29,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054488
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
33,90
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
33,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej, na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
204,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
204,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61307
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
42,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
42,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054265
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
68,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
68,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054271
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
241,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
241,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61044
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
76,66
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
76,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
60,36
zł/szt.
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
60,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420885
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
299,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
299,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD TRANSIT TOURNEO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.